Felicita a Roger en su 60 cumpleaños.

Más
14 años 1 mes antes #2258 por MarceloBalmaceda
Dear Roger,

Happyyyy 60th birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You´re such a great guy and an excellent musician!!! I hope me and my family will have the chance to see you again at your Buenos Aires concert and enjoy once again the feelings triggered by your tunes. The atmosphere your presence and musical skills inspire reach our deepest emotions and connects us to the most human feelings!!!
Sincerely,

Marcelo Balmaceda from Argentina :)

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
14 años 1 mes antes #2262 por letty
Querido Roger,

Em toda a minha vida nunca encontrei um artista que escrevesse letras tão significativas para mim quanto você escreve. Além disso, em tempos em que as músicas estão ficando cada vez mais pobres em letra e melodias é um refúgio para todos nós poder assistir aos seus shows e ouví-lo cantar. Desejo-lhe do mais profundo de meu coração, muito amor, saúde, paz e muitos anos de vida. E que você continue cada vez melhor nos palcos e cada vez mais criativo. Nós, brasileiros, estamos ansiosos por vê-lo em nosso país e desejando que venha muitas outras vezes mais. De coração, obrigada por compartilhar com todos nós seus sentimentos através de suas músicas. Elas me trazem uma grande paz para minha alma e uma grande alegria. Feliz Aniversário!!! :)
Um grande abraço em nome de todos os seus fãs brasileiros.

Letícia. (de Minas Gerais, Brasil)

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
14 años 1 mes antes #2263 por nuria
Feliz cumpleaños Roger y muchas gracias por tu maravillosa música!

Un abrazo desde Barcelona y hasta pronto!

Núria.

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
14 años 1 mes antes #2265 por moon
Respuesta de moon sobre el tema Re:Felicita a Roger en su 60 cumpleaños.
Dear Roger,
I wish you have a very very happy birthday!!! Today is a very important day for all your fans, because you're a nice guy and your music passed through a lot of generations...
Your solidarity and humanity are really admirable, and for us, your words in every song you sing are like teachings or advices..very good!
So from our little place, we want to wish you a very happy birthday, always with the hope that your music is still being transmitted and someday we'll meet you in person!
All the best to you!!! :woohoo:
Our best wishes,
Naty & Moon, from Argentina.

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
14 años 1 mes antes #2266 por hannibal
Happy birthday, Roger!!!!! I speak english little bit....así que hablaré en español.

Estoy encantado de que vuelvas a España de nuevo. Si finalmente nada me impide ir a verte, será el 4ª concierto tuyo al que voy.Me gustaria poder conocerte algún día en persona y poder saludarte.

I love your songs since my adolescence....today I'm 36 years old!!!

Deseo que pases un día genial en compañia de los tuyos, por cierto a mi también me encanta "Across de universe", jejejejej.

Un fuerte abrazo.

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
14 años 1 mes antes #2270 por victoriasevilla
Happy 60 birthday Roger!

I will go to your concert in Madrid in july, everytime I can I go to see you :)

Enjoy this special day and kisses!!

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Tiempo de carga de la página: 0.156 segundos
Gracias a Foro Kunena